نت یو بلاگ

با نت یو بلاگ با انواع کارهای اینترنتی آشنا بشوید و کسب درآمد کنید

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همکاری در فروش فایل (شماره 6)


"فایل 24" فروشگاه ساز اینترنتی است که به رایگان یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند ، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل 24 انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.



برای شروع همکاری و ثبت نام روی بنر کلیک کنید




درگاه پرداخت واسط اینترنتی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

همکاری در فروش فایل (شماره 5)


فرافایل ، سیستم حرفه ای همکاری در فروش و بازاریابی فایل،فروشگاه ساز رایگان و یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های ارزشمند است.
همچنین برای کسانی که فایل های ارزشمندی دارند و تصمیم دارند کسب درآمد کنند یا سایت و وبلاگی دارند و میخواهند با بازاریابی کسب درآمد راحت و عالی داشته باشند.



برای ثبت نام و شروع همکاری اینجا کلیک کنید


درگاه پرداخت واسط اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

همکاری در فروش فایل (شماره 4)


نیکان لینک، با فراهم آوردن بستری مطمئن و پرسرعت برای فعالیت شما در زمینه های بازاریابی و فروش فایل، این امکان را آماده نموده تا هم به بازاریابی محصولات خود و سایر کاربران پرداخته و هم فایل های خود را برای فروش ارائه نمایند.
بار گذاری فایل ها و بازاریابی آن ها، هیچ گونه هزینه ای برایتان ندارد. تنها کافی است عضو سایت شوید.

دارندگان سایت ها و وبلاگ ها، می توانند با عضویت در سایت و بازاریابی فایل ها و زیرمجموعه گیری، درآمد ماهانه بسیار بالا و قابل توجهی کسب نمایند. پورسانت بازاریابی محصولات بین 15 الی 60 درصد می باشد. قابل توجه این که پورسانت بازاریابی تعداد زیادی از فایل های سایت، بالای 50% می باشد. هم چنین فایل های زیادی در سایت وجود دارند که به صورت اختصاصی توسط کاربران سایت، تنها در نیکان لینک قرار داده شده اند.


برای ثبت نام و شروع همکاری اینجا کلیک کنید


درگاه پرداخت واسط اینترنتی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
 بنر 5