Image result for Moonliteco

 

 

 

این سایت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های کسب لایت کوین رایگان میباشد. در این سایت میتوانید هر 5 دقیقه یک بار مقداری لایتوشی رایگان بدست آورید.



واقعا عالی و معتبر هستش .




برای استفاده و کسب لایت کوین رایگان  شکلک های محدثه

 

 

 

 

قبل از هر چیزی باید کیف پول لایت کوین داشته باشید تا لایت کوین های بدست آمده خود را به کیف پولتان انتقال دهید و سپس آن را تبدیل به ریال کنید یا نگهدارید .

برای ورود به آموزش ساخت کیف پول لایت کوین بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

قبل از شروع آموزش ابتدا باید در سایت Coinpot ثبت نام کرده باشید چون لایت کوین های شما به صورت خودکار هر هفته به اکانت شما در سایت Coinpot منتقل میشود و از آنجا میتوانید به کیف پولتان انتقال دهید .

ورود به آموزش ساخت اکانت Coinpot بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

آموزش سایت Moonliteco :

ابتدا وارد سایت Moonliteco شوید : سایت Moonliteco

پس از ورود به سایت قسمتی از صفحه طبق عکس زیر خواهد بود :

طبق عکس ایمیلی که باهاش در سایت Coinpot ثبت نام کردید را وارد کنید و بر روی گزینه ی sign in کلیک کنید. صفحه ی زیر باز خواهد شد :

طبق فلش قرمز در عکس بالا تیک مربع ” من ربات نیستم ” را بزنید و بر روی گزینه ی Submit کلیک کنید .

بعد از این کار وارد پنل کاربری خود خواهید شد که طبق عکس زیر خواهد بود :

عکس بالا قسمتی از پنل کاربری شما را نشان میدهد که گزینه های مهم آن را شماره گذاری کرده و به ترتیب شماره توضیح میدهم :

1 – در این گزینه لینکی را مشاهده میکنید که هرکس با آن لینک وارد سایت شود و ثبت نام کند شما از فعالیت های آن درصدی کمیسیون دریافت خواهید کرد .

2 – این قسمت میزان موجودی لایت کوین شما را نشان میدهد .

3 – این قسمت میزان لایت کوینی که میتوانید رایگان دریافت کنید را نشان میدهد . ( هر 5 دقیقه این میزان افزایش میابد و میتوانید به صورت رایگان دریافت کنید . )

برای دریافت لایت کوین های موجود طبق فلش قرمز در عکس بالا بر روی گزینه ی Claim now کلیک کنید . صفحه ای باز خواهد شد که با تیک زدن مربع ” من ربات نیستم ” و کلیک بر روی گزینه ی Claim میزان لایت کوین رایگان موجود را دریافت خواهید کرد و به موجودی شما اضافه خواهد شد .

 

این سایت به صورت خودکار میزان درآمد شما را به سایت Coinpot انتقال میدهد و میتوانید از آنجا لایت کوین های خود را به کیف پول خود انتقال دهید .