نت یو بلاگ

با نت یو بلاگ با انواع کارهای اینترنتی آشنا بشوید و کسب درآمد کنید

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همکاری در فروش


چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا کانال تلگرامی و ... هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش میهن استور به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.




 برای آشنایی بیشتر و ثبت نامشکلک های محدثه                                   

۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک


اپیزو یک سایت کوتاه کننده لینک می باشد که شما می توانید از لینکهای دانلود یا هر لینک دیگری استفاده نمایید . در اپیزو نیاز نیست حتما فایلی را آپلود کنید شما می توانید از هر لینکی استفاده کرده و آنرا با اپیزو کوتاه کرده و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

وقتی شخصی لینک اپیزو ایجاد شده شما را باز کند پس از مشاهده تبلیغ و زدن روی دکمه ردکردن تبلیغ یا لینک مورد نظر به لینک اصلی مورد نظر شما هدایت می شود . زمان انتظار هر کاربر در صفحه اپیزو کمتر از 10 ثانیه بوده و به ازای این 10 ثانیه انتظار و مشاهده تبلیغات بنریست که این مبلغ به حساب شما اضافه می گردد . لازم به ذکرست رد کردن لینک اپیزوی شما توسط خودتان درآمدی ندارد و باید دیگران لینک شما را باز کرده و رد تبلیغ کنند تا درآمد محاسبه گردد.




۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

بدست آوردن دش رایگان


Image result for ‫مون دش‬‎

کسب دش رایگان با سایت مون دش که به تازگی به مجموعه سایتهای کوین پات اضافه شده و از نظر شیوه کار شبیه به سایتهای مون داگ و مون لایت می باشد که بابت لاگین ماندن یا حتی نماندن و هر از چند گاهی سر زدن در سایت به شما مقداری دش می دهد و حتی اگر لاگین هم نباشید باز مقداری می دهد.


بسیار عالی و معتبر


  برای استفاده و شروع کار شکلک های محدثه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بدست آوردن بیت کوین کش رایگان


Image result for http://moonbitcoin.cash


کسب بیتکوین کش رایگان با سایت مون کش که به تازگی به مجموعه سایتهای کوین پات اضافه شده و از نظر شیوه کار شبیه به سایتهای مون داگ و مون لایت می باشد که بابت لاگین ماندن یا حتی نماندن و هر از چند گاهی سر زدن در سایت به شما مقداری بیتکوین کش می دهد و حتی اگر لاگین هم نباشید باز مقداری می دهد.


بسیار عالی و معتبر


    برای استفاده و شروع کار    شکلک های محدثه
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

بدست آوردن لایت کوین رایگان

 

Image result for Moonliteco

 

 

 

این سایت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های کسب لایت کوین رایگان میباشد. در این سایت میتوانید هر 5 دقیقه یک بار مقداری لایتوشی رایگان بدست آورید.



واقعا عالی و معتبر هستش .




برای استفاده و کسب لایت کوین رایگان  شکلک های محدثه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
 بنر 5